tisdag 24 maj 2011

Utlottning!

Detta mönster medföljer ditt pris.
Den utlovade utlottningen av filten dröjer visst. Även om jag sitter med den en stund varje kväll så verkar det som om den aldrig vill bli klar...

Så i väntan på att den ska bli färdig och att det blir dags att anmäla sitt intresse för den tänker jag lotta ut lite garn från min webbutik istället! Det är två nystan av garnet "Delicious Tweed" i färgen grönblå. Garnet innehåller lammull och angora (mer detaljer om garnkvalitén hittar du här)  Ett underbart mjukt garn med många användningsområden. Men om idétorkan ändå infinner sig skickar jag för säkerhets skull med en beskrivning på en halsduk och ett par sockar.

Gör så här:
Skriv ett mail till mig med ditt namn och adress senast den 15:e juni så är du med i utlottningen av detta lilla paket!
katarinasknittingclub@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar