onsdag 11 december 2013

Julkalender 2013 - Lucka 11

Äntligen är min lilla traktor klar! Efter att jag kommit på hur jag ska virka de små ugglorna (se lucköppning 4) ville jag ge mig på ett annat lite mer avancerat projekt. Jag tyckte den blev riktigt bra - om jag får säga det själv. Jag tänkte även försöka knåpa ihop en liten vagn att koppla till. Men det får bli någon gång i framtiden. Beskrivningen hittade jag hos Virkverket som har massor av annan inspiration och fler mönster på andra roliga figurer.


Från och med den 1 december är det Julkalender-lucköppning i min blogg! Varje dag skriver jag eller tipsar om förhoppningsvis något intressant eller lägger upp ett mönster. Ett par gånger kommer jag dessutom att lotta ut något i "garnväg" så håll ögonen öppna! Det finns ett sätt att inte missa en enda kalenderdag här i min blogg under december månad och det är att prenumerera på inläggen. Det gör du genom att fylla i din e-mailadress högst upp och sedan klicka på "submit". Sedan kommer varje inlägg att skickas till den e-post som du angivit.

1 kommentar: