onsdag 18 december 2013

Julkalender 2013 - Lucka 18


Min vän Linda är inte bara med i min stickjunta utan är en fantastiskt duktig sångerska (jag kan ha nämnt detta i min blogg tidigare...) Hennes röst är som honung och gör sinnet lugnt så här i julstressen.

Idag bjuder jag på ett smakprov från OurTimes video "I live for you". Det går också att hitta fler låtar med denna skönljudande duo på Spotify.

Från och med den 1 december är det Julkalender-lucköppning i min blogg! Varje dag skriver jag eller tipsar om förhoppningsvis något intressant eller lägger upp ett mönster. Ett par gånger kommer jag dessutom att lotta ut något i "garnväg" så håll ögonen öppna! Det finns ett sätt att inte missa en enda kalenderdag här i min blogg under december månad och det är att prenumerera på inläggen. Det gör du genom att fylla i din e-mailadress högst upp och sedan klicka på "submit". Sedan kommer varje inlägg att skickas till den e-post som du angivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar