lördag 1 december 2012

Julkalender 2012 - Lucka 1 Mönster

I dag är det den första December och startskottet har gått för min alldeles egna julkalender! Vi har gått in i den mörkaste perioden på året och det gäller att försöka förgylla den så gott det går. Mitt bidrag till att lysa upp vardagen är att  bjuda på trevligheter i hela december månad i form av denna julkalender, t ex en stämningsfull julsång?
Och varför inte passa på att synas  med stil utomhus genom att virka i reflexgarn. Klicka på länken nedan så hamnar du på bloggen "mest virkat" som gjort denna fina ros.





Från och med den 1 december är det Julkalender-lucköppning i min blogg! Varje dag skriver jag eller tipsar om förhoppningsvis något intressant eller lägger upp ett mönster. Ett par gånger kommer jag dessutom att lotta ut något i "garnväg" så håll ögonen öppna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar