måndag 17 december 2012

Julkalender 2012 - Lucka 17 - Utlottning!

Ta chansen att bli ägare till denna söta mössa. Jag lottar nämligen ut den idag. Jag har stickat den i garnet Amoretto som innehåller 45% alpacka vilket gör den mjuk och skön!
Om du vill ha mössan, maila till katarinasknittingclub@gmail.com, skriv: Utlottning lucka 17 i ämnesraden. Jag behöver ha ditt svar senast den 18/12. Blir det du som vinner mailar jag tillbaka och ber om din postadress så att jag kan skicka dem till dig på posten. Lycka till!

Mössan mäter ca 46 cm i omkrets (utsträckt tillstånd).
Garnet innehåller 45% alpacka, 50% Bomull, 5% polyamid.






Från och med den 1 december är det Julkalender-lucköppning i min blogg! Varje dag skriver jag eller tipsar om förhoppningsvis något intressant eller lägger upp ett mönster.  Ett par gånger kommer jag dessutom att lotta ut något i "garnväg". Håll ögonen öppna! Det går även att prenumerera på blogginläggen (med viss fördröjning). Skriv in din mailadress i fältet ovan och klicka sedan på "Submit".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar