lördag 15 december 2012

Julkalender 2012 - Lucka 15 - Utlottning!

Idag lottar jag också ut ett par handledsvärmare. De är virkade i ett garn som innehåller Alpacka och bomull (Mer info här). De mäter ca 14 cm i omkrets och är 17 cm långa, alltså anpassade för en barnhand. 
Om du vill ha dessa, maila till katarinasknittingclub@gmail.com, skriv: Utlottning lucka 15 i ämnesraden. Jag behöver ha ditt svar senast den 16/12. Blir det du som vinner mailar jag tillbaka och ber om din postadress så att jag kan skicka dem till dig på posten. Lycka till!


Från och med den 1 december är det Julkalender-lucköppning i min blogg! Varje dag skriver jag eller tipsar om förhoppningsvis något intressant eller lägger upp ett mönster.  Ett par gånger kommer jag dessutom att lotta ut något i "garnväg". Håll ögonen öppna! Det går även att prenumerera på blogginläggen (med viss fördröjning). Skriv in din mailadress i fältet ovan och klicka sedan på "Submit".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar