onsdag 19 december 2012

Julkalender 2012 - Lucka 19 - Mönster


Familjen Barbapapa ligger helt klart i topp på listan av mina favoritfigurer. Nu har du chansen att virka hela familjen! Det tänker jag göra. Har nämligen en brorson som gillar dem lika mycket som jag - det blir en bra julklapp.

Klicka på bilden så kommer du vidare till mönstret som är konstruerat av Jennie Olsson. 

Följ bilden till mönstret

Från och med den 1 december är det Julkalender-lucköppning i min blogg! Varje dag skriver jag eller tipsar om förhoppningsvis något intressant eller lägger upp ett mönster.  Ett par gånger kommer jag dessutom att lotta ut något i "garnväg". Håll ögonen öppna! Det går även att prenumerera på blogginläggen (med viss fördröjning). Skriv in din mailadress i fältet ovan och klicka sedan på "Submit".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar