fredag 7 december 2012

Julkalender 2012 - Lucka 7 - Utlottning!

Idag lottar jag ut två små handledsvärmare - och då menar jag verkligen små. De passar fint till t ex en docka. De mäter ca 10 cm i omkrets vid mudden och är ca 15 cm långa. Kanske en julklapp till barnens docka?
Är du intresserad av dessa? I så fall bör du maila till katarinasknittingclub@gmail.com, så kommer du med i utlottningen. Skriv: Utlottning lucka 7 i ämnesraden. Jag behöver ha ditt svar senast den 8/12. Blir det du som vinner mailar jag tillbaka och ber om din postadress så att jag kan skicka dem till dig på posten. Lycka till!


Från och med den 1 december är det Julkalender-lucköppning i min blogg! Varje dag skriver jag eller tipsar om förhoppningsvis något intressant eller lägger upp ett mönster. Ett par gånger kommer jag dessutom att lotta ut något i "garnväg" så håll ögonen öppna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar